Mauglidyro írta: ↑2024.07.01. 17:36
Én akárhányszor próbálok ki egy Ketront, mindig elfog egy érzés, hogy korlátozni akar a hangszer,
Azért egy ilyen hangzást kihozni egy korlátolt hangszerből:
Children's House Style
Vagy ezt, ugyanabból a hangszerbôl:
Bajon Style
Vagy éppen ezt:
Jazz Samba
Nem a hangszer a korlátolt, Robi. Te nem látod át, mit lehet ezzel a hangszerrel elérni. A Yamahádhoz ha értesz, akkor nyilván meg tudnád szólaltatni te is olyan minôségben, ahogy nálam az Event szól.
Mauglidyro írta: ↑2024.07.01. 17:36
Yamahánál mindig úgy érzem, hogy otthon vagyok, és amit elvárok tőle zokszó nélkül teljesíti ...
Pontosan ezért szeretnék hallani egy olyan széleskörű és minőségű zenei bemutatót Genoséktól, amilyet még sehol sem sikerült korábban.
Malkó zenéi jók, de kizárólag nála is az elektromos hangzás szólal meg úgy, ahogy annak kell. Az akusztikus zene pont olyan gép, mint ahogy az elektronikus az.
Mauglidyro írta: ↑2024.07.01. 17:36
Tomi sem hordja, holott a demók számából ítélve szerintem már bőven gyártott rá annyi tartalmat, hogy azzal meg lehessen csinálni egy bulit ...
Ezt már korábban megválaszoltam:
- Nekem az Event a bevételszerzést jelenti. Ezzel itthon dolgozom, ez hozza a konyhára a pénzt. A régi hangszeremen pedig van kb 6-700 saját készítésű midi file, amit használok a bulikban. Ahhoz, hogy ezeket átírjam, minimum 2 év. Majd 2 év múlva elkészülök velük, addig egy centit nem dolgoztam, kvázi nincs bevételem. Egyébként én nem használok stílusokat, kizárólag midi file-okkal zenélünk a zenekarban.
A másik, hogy az öreg hangszeremen úgy meg vannak csinálva a zenék, hogy az bőven jó élőben, tehát nem égető a műsort átírni.
[/quote]